Citeste doar ceea ce merita. Stiri, comentarii, analize, difuzate non-stop, in format text, audio, video, foto.

luni, 10 august 2015

Top 10 jocuri video ale copilariei

1. GTA
Am fost la primul meu Net Cafe prin ‘98 toamna si m-a logat adminul pe mIRC. Pentru cei din voi care nu stiti ce e mIRC, era un fel de facebook messenger mai primitiv. La un momentdat, adminul ma intreaba daca vreau sa joc cu ei GTA. De abia stiam sa folosesc un maus dar am zis ok. Masini, shooting, rezolutie 640×480, ce mai, a fost love at first sight. Apoi a aparut GTA2, 3 si acum suntem la 5. Se joaca astia micii GTA5 pe consola la Auchan in parcarea de copii cat e ziua de lunga. Uitati de mult de parinti si bunici plecati la cumparaturi, pot avea incredere ca tot acolo ii gasesc dupa 3 ore.
2. Half Life

E prima zi la servici si deja am intarziat. Oare ce se mai poate intampla? Half Life e o capodopera a jocurilor video si trebuie savurata ca atare. Pentru cei ce au avut rabdare sa treaca de scena de la inceput, pentru cei ce il jucau la orele de info in retea, va salut All hail Valve.
Half Life a fost atat de popular incat s-a facut un serial parodie pe Youtube, numit Freeman’s Mind. Il puteti gasi aici.
          3. Counter Strike 1.6

Counter Strike a fost pana la CS 1.6 , CS:GO nu se mai poate numi Counter Strike!


Odata cu aparitia CS:GO totul s-a stricat intr`un mod incredibil de NEPLACUT ... si stiu cand aparuse CS Source toti i-l huiduiau , dar daca ma uit acuma mai bine la CS Source si compar cu CS:GO pai ... era de 1000 de ori mai misto sa fie acuma CS Source in loc de rahatu asta de CS:GO ...

Cei de la VALVE au fost o MARE PROSTIE cand au scos CS:GO in loc sa faca de ex CS 1.7 ... si marile competitii la fel ... au scos CS 1.6 si au bagat CS:GO ... inclusiv PGL (competitia romaneasca) si ce s-a ales acuma de ei acum ? Ca m-am uitat acu cateva zile si premiile erau ITEME pentru joc cand pe vremea CS 1.6 erau gen 1000$ + produse ... 
Pai cred ca strangeau mai multe clanuri de CS 1.6 ...

Un dezastru total ... in Romania nici nu cred ca mai exista clanuri de CS:GO cum erau inainte TeG la CS 1.6 si restu ... totul este mort ... suntem mai rau ca in 1999 pe plan national/mondial ... 0 barat. 
Si nici nu cred ca ar mai conta ... pana la urma eu daca o sa ajung vreun MILIONAR o sa fac competitii de CS 1.6 ... chit ca se inscriu 4 echipe si ma joc VS "Pistolarii Vestului" in loc de TeG tot e mai bine decat sa joc CS:GO ...
 4. Hitman
Un joc cu care varianta mini-me s-a identificat instant. Eroul e un introvert la costum care nu prea spune multe, tace si face. Un fel de Klaus Iohannis, doar ca e si asasin platit in timpul liber. Mi-a placut toata seria, e un stealth shooter de succes.

5.Carmageddon 2
Citatul meu preferat: “Aaaah! Aaah!” Un joc nu tocmai pentru copii. Ma jucam pe vremea craciunului si ascultam “All Star – O veste am adus” in timp ce eu calcam pietoni in veselie. O, ce vremuri ^_^


6. Starcraft

Primul joc care l-am jucat pe primul meu PC, facand abstractie de Pinball si Solitaire. Imi placea sa joc cu Teranii si imi placea personajul lui Jim Raynor la maxim. Un clasic care a supravietuit trecerii timpului.

7. Heroes 3

A trebuit sa ma invete un tovaras sa joc, pentru ca habar nu aveam cu ce se mananca. Prima data am auzit de el de la niste tovarasi din Bucharest care aveau sistem blana. 32 megabaiţ, neoane. De asemenea aveau manualul de la joc, o Biblie de 200 pagini care explica fiecare creatura ce face, tactici, etc. Inca ma mai joc Heroes3.
                       8. Mortal Kombat 3

9. Need for Speed: Porsche Unleashed (NFS 5)

Mi se pare în continuare simulatorul suprem (pe partea de curse de stradă, nu raliuri off-road sau alte genuri), iar toate iteraţiile NFS ce au urmat (nici nu le mai ştiu numărul) sunt din punctul meu de vedere nişte jocuri pentru copii under-15.
10. Seria Fallout
Cei mai tineri dintre cititori ştiu probabil de Fallout 3 şi de New Vegas - sunt într-adevăr nişte jocuri de nota 10, însă la vremea lor Fallout şi Fallout 2 au fost mai interesante şi originale. Excepţie a făcut Fallout Tactics, singurul titlu nereuşit din serie.
Ideea din Fallout s-a păstrat de la primul până la ultimul titlu: un univers post-apocaliptic şi un personaj pe care îl controlezi într-o lume deschisă în care ai o libertate de mişcare fantastică.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu